התחברות
הרשמה
יש פה ילדים שהיתה להם סדנה על צמיחה בכיתה ח' אם כן אז על מה זה היה? (יש לי בעוד יומיים בערך)
5 בינואר 2019, 23:09
כיתה
חינוך
2 תשובות
שואל השאלה:
כן
G
Gamergirl
שואל השאלה:
לסדנה קוראים צמיחה או משהו כזה
הכוונה היא על חינוך מיני לפי דעתי
G
Gamergirl
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שהיה לנו ילד בכיתה שקיבל 99 באנגלית ובכה בגלל זה?
לילדה אחת שהייתה איתי בכיתה שנה שעברה יש באינסטגרם סרטון שילדים אומרים לה ברכות והופעתי בסרטון..
התאהבתי בילדה שהייתי חבר שלה בכיתה ח' (עכשיו אני ב-יא) רבתי איתה לפני שנה בערך.
אני מאוהב בילדה שהייתה איתי בכיתה כבר 5 שנים
ילד אחד שהיה בכיתה הקודמת שלי ראה אותי וירדתי במדרגות והוא עלה מולי ...
מה הפאדיחה הכי גדולה שראיתם שהיתה לילד אצלכם בכיתה?
מה הפאדיחה הכי מביכה שראיתם שהיתה לילד בכיתה?
כותבים סדנה או סדנא?
היי,מהזה סדנת צמיגים מה עושים בזה בכיתה ט?
מה הפאדיחה הכי גדולה שהיתה לכם בשיעור ספורט או שראיתם שקרתה לילד בכיתה באמצע שיעור ספורט?
היי, בסדנאות של לירן ורדיאל, באתר שלו כתוב שסדנה היא מפגש אחד של שלוש שעות, מישהו שהיה שם,