9 תשובות
מה יש ?
שואל השאלה:
לא יודעת:( אמא שלי עצבנה אותי ואני מרגישה שפיצצו לי בועה של דמעות שלא בכיתי חודשים
אנונימית
לא בכית הרבה זמן, שחררי זה טוב.
אם את רוצה לכתוב לי מה קרה, את מוזמנת.
יהיה בסדר,
מחר השחר יפציע ויום חדש יגיע :)
שואל השאלה:
אבל אני צריכה להתקלח שזה לוקח לי שעה, ולישון
איך אני יקום לבית ספר אם אני לא יקום המורה שלי תהרוג אותי כבר נמאס לה מהחיסורים שלי
אנונימית
תתקלחי עכשיו, ולכי לישון
שואל השאלה:
אבל אני עושה לאמא שלי בכוונה כי אמרתי לה שאני לא מתקלחת ולא הולכת לבית ספר בגללה בשביל לעצבן אותה בחזרה ואם אני ילך אני יראה שאני מקשיבה לה כמו ילדה גדולה וכאילו שלא עשתה לי כלום והכל בסדר
אנונימית
אם זה מנחם אותך, זרקו אותי כרגע בהודעה..
אני בוכה בדיוק כמוך
אנונימית
תלכי להתקלח ולישון, גם אם המורה מחר תכעס אל תתני לזה להשפיע עליי, אני בטוחה שבעתיד את לא תזכרי את זה והכל יהיה בסדר, לא חושבת שכדאי שהמצב רוח שלך יהרס בגלל זה (: