9 תשובות
כי אולי זה יותר נדיר שבנים מפגינים את הרגשות שלהם אז את חשה אמפתיה. מנחשת.
כי את סקסיסטית.
אנונימית
אצלי זה בדיוק הפוך שאני רואה נשים בוכות אני בוכה ושגברים בוכים זה כאלו לא מזיז לי
שואל השאלה:
מה זה אומר סקסיסטית? 0-0
אנונימית
חח גם לי זה ככה
גם עם זקנים אני בוכה שאני רואה מבוגר בוכה, מבוגרת פחות מרגש אותי
סקסיסטי זה מישהו שמבדיל בין המינים. אם את אומרת לעצמך "בנות סתם בכייניות והן בוכות בלי סיבה ואם בן בוכה זה אומר שבאמת עצוב לו" אז זה סקסיסטי.
אנונימית
"סקסיסטי זה מישהו שמבדיל בין המינים. "
aut*sm?
(נאמנים. זה לכל נושא ועניין 2 מילים נפרדות. "aut" ו "sm". )
סקסיזם זה *אפליה על בסיס המין*
לא הכרה בקיום המציאות שהמינים שונים.
^ הייתי פה ל 48 שעות בגלל(משהו פרטי irl). ה48 שעות האלה נגמרות מחר בצהריים. ואז אעלם לי בחזרה.
איזה חש
אנונימית