6 תשובות
אם זה פצעים קטנים שמעתי שזה טיהור לעור וזה יעבור
אבל כדאי ללכת לרופאת עור
בהתחלה של הטיפול יש החמרה ואחכ זה עוזר ונרגע
לרוב הפצעים יוצאים בצורה חמורה ואז נעלמים, זה חלק מהטיפול.

את עושה אגב את הבדיקות דם החודשיות?
בטח סימן שזה עובד
אני הייתי אחרי חודשיים פיצה עם כל התוספות
כן זה אמור להיות וזה יעבור
אנונימי
מה המינון שאת לוקחת?