14 תשובות
תזרוק
היא לא שווה את זה
שוםדבר לא מונע ממנה לעשות את זה שוב
היא לא שווה את זה
שוםדבר לא מונע ממנה לעשות את זה שוב
לדבר איתה ולזרוק.
בגידה זו בגידה
בגידה זו בגידה
שנה זה המון זמן! היא בגדה בך תקופה ככ ארוכה, הייתי מעיפה אותה על טיל.
אנונימית
להיפרד
חבל לבזבז עליה עוד שנים
חבל לבזבז עליה עוד שנים
בטח שתזרוק אותה
מגיע לך מישהי טובה יותר
בנוסף, אם תמשיך לצאת איתה היא תבגוד בך שוב ושוב ושוב.
עוד תבוא האחת בשבילך אל תדאג
אל תצא עם בוגדות
תזרוק אותה כי מגיע לך מישהי יותר טובה
ואני מבטיחה לך שאם תחכה קצת בסבלנות אתה תראה שתגיע האחת.
מבטיחה לך
מגיע לך מישהי טובה יותר
בנוסף, אם תמשיך לצאת איתה היא תבגוד בך שוב ושוב ושוב.
עוד תבוא האחת בשבילך אל תדאג
אל תצא עם בוגדות
תזרוק אותה כי מגיע לך מישהי יותר טובה
ואני מבטיחה לך שאם תחכה קצת בסבלנות אתה תראה שתגיע האחת.
מבטיחה לך
פחעע תעיף אותה על טיל
גם אם הייתם 30 שנה ביחד להעיף להעיף!!
גם אם הייתם 30 שנה ביחד להעיף להעיף!!
בגידה זה פגיעה באמון, כשאין אמון אין טעם לזוגיות.
להיפרד, מגיע לך טוב יותר.
אם אחרי 3 שנים לא היה לה מספיק כבוד להפרד ממך קודם אז היא לא שווה אפילו שתירק עליה
להיפרד, מגיע לך טוב יותר.
אם אחרי 3 שנים לא היה לה מספיק כבוד להפרד ממך קודם אז היא לא שווה אפילו שתירק עליה
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם.
פשוט שאתם אוהבים מישו ואז אתם יודעים שצריך להיפרד ממנו זה הדבר הקשה בעולם לא האמנתי שאגיע לרגע הזה.
אתם צודקים אני ידבר איתה ואז אפרד ממנה.
תודה רבה לכולם.
פשוט שאתם אוהבים מישו ואז אתם יודעים שצריך להיפרד ממנו זה הדבר הקשה בעולם לא האמנתי שאגיע לרגע הזה.
אתם צודקים אני ידבר איתה ואז אפרד ממנה.
אנונימי
שנה שלמה? לזרוק לפח אשפה.
אם זה היה חד פעמי עוד מילא אולי אפשר היה לתקן אבל שנה שלמה היא פאקינג ניהלה3 רומן לא סטוץ תעיף אותה היא לא שווה את זב היא מנצלת את הרגשות שלך אל תהיה סמרטוט
אנונימית
שנה שלמה היא בגדה בך? תגיד היא נורמלית ? יש לה לב? ואיך אתה לא שמת לב בכלל.
ברורר שלזרוק אותה. אל תדבר איתה אפילו איכס. איך היא מסוגלת
ברורר שלזרוק אותה. אל תדבר איתה אפילו איכס. איך היא מסוגלת
אנונימית
איך היה בסוף?
נפרדת ממנה?
נפרדת ממנה?
שואל השאלה:
כן. למרות שהיא הבטיחה שלא יחזור שנית אבל אתם צודקים בוגד יבגוד תמיד.
תודה רבה לכולם!
כן. למרות שהיא הבטיחה שלא יחזור שנית אבל אתם צודקים בוגד יבגוד תמיד.
תודה רבה לכולם!
אנונימי
לזרוק
באותו הנושא: