7 תשובות
אני התחלתי רוק מfit for rivals you dont know anything
bon jovi it's my life
kiss i was made for loving you
nirvana smells like teen spirit
metallica nothing else matters
eleven finger paralyzer
https://open.spotify.com/user/fd4kvyxyjs1d53sl6h2z06ur2/playlist/7mtcagzdskckdlkeukrrad?si=c4joi7l8q8ypridjlmkfxg

כתובת לפלייליסט בספוטיפיי :)
אני חושב שארקטיק מונקיז הם הכי טובים להתחלה,כי הם גם רוק וגם מיינסטרים יחסית, לא כבדים מדי ולא סופט מדי.
אז:
arctic monkeys:
r u mine?
do i wanna know?
old yellow bricks
עוד להקה שהיא חובה לכל אחד,גרין דיי!
תתחילי מהלהיטים:
boulevard of broken dreams
21 guns
american idiot
basket case
ואם תרצי עוד המלצות,שלחי הודעה!
ופליזפליזפליז
נסי גם את השיר הזה:
איזה סוג רוק את מחפשת? קלאסי? מטאל? פאנק? פסיכדלי? אלטרנטיבי?

פשוט כל אחד כותב לך סגנון אחר לגמרי, וזה ניראלי יותר מבלבל מעוזר xd
מ ממ אני התחלתי עם in this moment את יכולה גם לנסות
זה ממש גנרי. תכווני אותי לטעם שלך, למה שאת מחפשת