התחברות הרשמה

גומה/שקע בסנטר לבנות זה יפה או מכוער?

8 בינואר 2019, 18:06
עורסנטרפניםגומותגומה    
5 תשובות
לפי דעתי מהמם
.
.Alaska.
יפה מאוד
ע
עם ישראל חיייי
זה מאוד יפה
K
K. Sol
מושלםם
א
אחת בדור ❤
לא אוהב ממש, אבל לא אשפוט לפי זה
א
אבוקדו עם לימון ומלח (:
באותו הנושא:
לדעתכם גומה בסנטר זה יפה?
גומה בסנטר לבת זה יפה לדעתכם?
אם יש לי אף דיי עקום וגומה בסנטר אבל עיניים יפות יש לי סיכויי להיות דוגמנית?
גומה בסנטר זה מכוער?
גומה בסנטר (לא עמוקה כל כך) זה מכוער?
גומה בסנטר לבנות, נוראי?
גומה בסנטר לבנות (לא סנטר תחת) חמוד או מגעיל?
יש לי גומה בסנטר (בת)
אוף יש לי גומה בסנטר ואני שונאת אותה
יש כאן עוד כמוני שאוהבים גומה בסנטר?
גומות בלחיים? בסנטר או בגב?