התחברות
הרשמה
אני בבית ספר אני לא אכלתי כלום יומיים ואני מרגישה לא טוב איך להעביר 20 דקות?
9 בינואר 2019, 11:22
כאבי ראש
2 תשובות
לאכול דחוף
ת
תחשבו שיש פה כינוי מקורי
לקנות אוכל/לשתות מים/לשמוע מוזיקה/לצייר/להעסיק את עצמך במחשבות/לדבר עם מישהו.
ג
ג'ינקס
באותו הנושא:
אני כבר יומיים לא אכלתי כלום ואפילו אין לי רצון לאכול, זה קרה פה למישהו כבר?
לא אכלתי כלום כל היום וגם אתמול ואני מרגישה שאני על סף התמוטטות
לא אכלתי כלום כמעט יומיים
לא אכלתי כלום יומיים חוץ מאבטיח ופרוסת לחם וממש כואב לי בבטן התחתונה מה זה אומר?
כל היום לא אכלתי כלום ואני לא רעבה בכלל זה בסדר?
לא אכלתי כלום היום ואני לא רעבה.. למה?
איך זה הגיוני שלא אכלתי כמעט כלום היום ואני לא רעבה?
לא אכלתי כלום מהבוקר מה לאכול אני מרגיש לא טוב ואין לי כלום בבית
תקשיבו היום אכלתי לחמנייה עם חומוס ומקושקשת ולא אכלתי כלום מאז
דחוף אני לא אכלתי כלום כל היום ואני גם לא רעבה ו
זה הגיוני שלא אכלתי כלום היום חוץ מחטיף ואני לא רעבה?