התחברות
הרשמה
איפה נצא הברקס ,הימני או השמאלי?
9 בינואר 2019, 20:59
דעות
עגילים
תשובה אחת
שמאלי.
במידה וידני זה ימין גז אמצע ברקס שמאל קלאץ
ש
שוקו או(נס) קפה ?
באותו הנושא:
אתם ימניים או שמאליים? וימנים או שמאלנים?
זה הגיוני שהשריר הימני ביד יותר גדול מהשריר השמאלי?
איפה זה הברקס הימני יותר או השמאלי?ואיל מפעילים את הרכב עם כפתור הפעלה דחוף מה השלבים
מה יותר יפה לדעתכם? הארנק הימני או השמאלי?
שמאלנים או ימנים? ושמאליים או ימניים?
בטסט אם יש שני נתיבים לפנייה שמאלה, אני צריכה לקחת את הימני או השמאלי?
בנות, הימני או השמאלי?
באיזה צד שמים עגיל באף? בנחיר הימני או השמאלי
איזה יותר יפה הימני או השמאלי? (מציינת שהימני יותר קטן בגודל מהשמאלי )
איזה גוף יותר יפה (לבנות)? הימני או השמאלי (הימני הוא היותר שמן).
למה בכביש חד סטרי נוסעים בנתיב השמאלי ולא הימני?