15 תשובות
אני לצערי :)
שואל השאלה:
גם פיזיקה?
אנונימית
שואל השאלה:
הפיזיקה ממש עוזר לכם בהנדסת תוכנה או שאפשר להסתדר גם בלי פיזיקה?
אנונימית
מציעה ללכת על פיזיקה אם אפשרי.
פיזיקה
אני עשיתי הנדסת תוכנה ומקצוע שני ערבית.
עשיתי את זה בלי פיזיקה ולא הרגיש לי שפספסתי משהו בכלל
להיפך, למי שעשה פיזיקה היה קשה מאוד והם בסוף פרשו רגע לפני הבגרות
שואל השאלה:
אמרו שההנדסת תוכנה סוג של מתחברת עם פיזיקה
אבל תודה
אנונימית
זה לא כזה מתחבר, לא זכור לי שהייתי בפיגור או לא הבנתי משהו כי לא למדתי פיזיקה
שואל השאלה:
ובכללי איך המגמה? ממש קשה? אפשרי?מעניין?
אנונימית
אני
אני בביולגיה ולא מפריע לי בכלל
לומד תכנות ופיזיקה
הקשר בינהם זה כמו בין לשון למתמטיקה
שואל השאלה:
ומה המגמה השנייה שאתה נמצא בה?
אנונימית
helo
חח זה לא קשור אחד לשני אבל, פיזיקה לא כלכך עוזרת לי בהנדסת תוכנה..
באותו הנושא: