3 תשובות
למה שלא יגישו? אני נכשלתי גם בכל המתכונות ויותר מזה הגישו אותי על 40, יש הערכה חלופית, היא גם מעלה.. בשכלול הסופי
יכולים פשוט להגיש אותך על מגן נמוך כדי שלא יהיה פער בין המגן לציון בגרות ואז זה יכול לפסול לכול השכבה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אם יגישו אותי על ציון נמוך יהיה פער גדול בין המגן לבגרות. למתכונת לא הצלחתי ללמוד כי זאת הייתה פעם ראשונה שהייתה לנו כזאת כמות של חומר ללמוד ולא ידעתי איך לתכנן את הזמן שלי ללמידה נכונה, אבל לבגרות אתחיל ללמוד המון זמן לפני ואצליח בגדול. :) רק חבל שעושים ממוצע כי זה יוריד לי מהבגרות..
אנונימית