6 תשובות
תחשבי על דברים טובים שקרו לך, דברים שמחים.
תעשי דברים שאת אוהבת, דברים שיעבירו לך את הזמן והמחשבות.
לראות משהו מצחיק או לדבר עם מישהו
שואל השאלה:
אין עם מי לדבר, רואה סדרה ורק חושבת על מה שקרה
אנונימית
שואל השאלה:
בן הזוג שלי גר באוניברסיטה שלו שזה 3 וחצי שעות נסיעה ממני ככה שלנסוע אליי זה פחות רלוונטי בעיקר שהוא לא יודע שאני מבואסת בגללו כי לא שיתפתי אותו (לא בגד בי חלילה)
אנונימית
שואל השאלה:
מחשבות על הקשר..
אנונימית
מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואני אשמח לעזור לך!:) ממליצה לך לנח, לעשות דברים שאת אוהבת, לעשות מקלחת טובה שתרענן אותך ולדבר עם חברה או משהו, בטוחה שהכל יסתדר