7 תשובות
שואל השאלה:
sol כנ"ל :)
אנונימית
מסכימה איתו ממש
מתה על עדי לא סובלת את בן
כן אני חושבת שמגיע לו אבל לא בקטע רע. פשוט לא אוהבת את האופי הזה
לא,לדעתי הוא ממש למוד
אנונימית
אוהבת את שניהם .
אני חושבת שזה הצטייר כאילו הוא עף על עצמו אבל הוא לא כזה, הוא כנראה קצת ילדותי באופי גם מהרגל עם הילדים שזה הקהל שלו והוא התרגש אז יצא לו ככה. אתם תראו בהמשך העונה שהוא ממש לא מתלהב אין לו גם על מה.. הוא ממש חמוד
אנונימית
לא אוהב את שניהם