12 תשובות
לגיטימי
כן
רק תגידי ותעדכני את המורה, אחרת היא או הוא יחשבו שאת מתחמקת..
ברור לגיטימי לחלוטין
מאוד
לדעתי אל תבריזי, תדברי על זה קדם עם ההורים שלך ותפני למחנכת, תסבירי לה מה קורה ותנסי להשיג אישור מוצדק, את זה לא עובד תבריזי רק בשביל שלא יהיו השלכות.
כן ברור
למרות שכשחושבים על זה זה אומר שלגיטימי שאני לא אבוא לבית ספר אף פעם. אבל אם אצלך זה רק מקרה מסויים זה ממש לגיטימי
מאוד לגיטימי
אנונימית
כן לגיטימי לגמרי
אנונימית
לדעתי כן