4 תשובות
מבינה אותך כ"כ.
את לא מבינה מה ספרות יעזור לך בחיים ואת לא מבינה מה תנ"ך יעזור לך בחיים.
אבל בתכלס יש מקצועות שזה יעזור לך בעתיק.
לדעתי 70% מהמקצועות לא יעזרו לך בכלל, זה סתם משרד החינוך דוחף לנו
בגלל זה
לאף אחד אין.
דיל וויד איט.
זו הדעה שלי כל הזמן פשוט תשלימי עם זה ותסיימי ככה כולם שורדים.
לאף אחד אין טעם ללמוד.
*צריך* ללמוד כדי להתקבל לתיכון.
*צריך* להתקבל לתיכון כדי שתהיה לך בגרות, כדי שיהיה לך תואר.
*צריך* תואר ובגרות כדי למצוא עבודה טובה, אבל לא בהכרח, בשביל לעבוד ביוטיוב/אינסתגרם/מיוזקלי לא צריך את כל הסיבוכים האלה.