4 תשובות
כל ריאלטי, אין מה לעשות, אחת הסיבות שאני שונאת ריאלטי.
גוט טאלנט... שלשופטים בעצמם אין כישרון יחודי מלבד לאחד.. התוכנית לא יכולה לעבוד..
מדויק af.
כל התוכניות ראלטי זה ככה