11 תשובות
שהמתופף על סמים
אוי ואבוי לי בע
שואל השאלה:
זה לארס אולריך האגדי חחח.
הוא מתופף כל כך גרוע. הוא יודע לספור עד 2.
חחח זה כזה בס סנר בס סנר ככה כל השיר חחח
זה לארס אולריך האגדי חחח.
הוא מתופף כל כך גרוע. הוא יודע לספור עד 2.
חחח זה כזה בס סנר בס סנר ככה כל השיר חחח
-_- רשום בתגובות לגבי הטמפו.
שואל השאלה:
בסדר בכללי הוא מתופף נורא
בסדר בכללי הוא מתופף נורא
הוא לא מתופף נורא, גם אם הוא פיקשש, מתופפים נוראים לא יכולים לנגן יונתן הקטן. אתה מצפה ממנו ליותר מדי בגלל שהוא בלהקה הכי נחשבת. ועוד בגילו שרק כאפה אחת תגרום לזה שיהיה בבית קברות
סורי לול
סורי לול
שואל השאלה:
elsa
סבבה חח
elsa
סבבה חח
שואל השאלה:
david bowie
בכל שיר הוא פשוט גרוע זה לא רק פעם אחת.
הוא הורס את הלהקה. בכל שיר זה אותו מקצב וגם בזה הוא לא מצליח.
david bowie
בכל שיר הוא פשוט גרוע זה לא רק פעם אחת.
הוא הורס את הלהקה. בכל שיר זה אותו מקצב וגם בזה הוא לא מצליח.
אני מתה
איזה כושל
איזה כושל
זה מזעזע והוא גרוע אל תתייפיפו
אנונימית
אוי מה קרה לימים של מטאליקה '89
באותו הנושא: