התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על בית ספר בויאר?
14 בינואר 2019, 20:09
תיכון
בויאר
כיתה
2 תשובות
טפי
רוסיה על המפה
בית ספר טוב, חברה שלמ למדה שם לפני שלוש שנים
~
~TAURUS~
באותו הנושא:
יש כאן מישהו בפניימיה או בבית ספר בויאר?
בית הספר בויאר בירושלים הוא טוב?
איך להתקבל לפנימיית בויאר?
מישהו עולה שנה הבאה לכיתה י' בבית הספר בויאר בירושלים?
יש מישהו בבית ספר בויאר בירושלים? המבחני קבלה קשים? מה שואלים בראיון האישי והאם הוא קשה?
התקבלתי לפנימיית בויאר, כדאי ללכת?
יש פה כאלו שיהיו או שנמצאים בפנימיית בויאר?
מישהו בפנימיית בויאר?
יש כאן כאלה בבית ספר בויאר?
מישהו שלומד/למד בפנימית בויאר?
אתם חושבים שעם ממוצע 85 בכיתה מדעית אפשר להתקבל לבויאר?