6 תשובות
כן לדעתי זה טוב זה מראה על התענינות וזה
כן זה אחלה
זה מקסים.
כן.
משתתפת בצערכם!
משתתפת בצערכם!
כן זה טוב זה מראה שאכפת לך
אחלה לגמרי, העיקר שתראי לה שאת שם בשבילה
באותו הנושא: