7 תשובות
בייביסיטר דוגיסיטר...
אממ...שיווק שותפים
גם אני מחפשת ואני בת 13
תשטוף מכוניות
זה אחלה כסף
ואתה יכול גם לעשות דילים עם ההורים שלך כזה, להגיד לאמא שאתה תשטוף כלים ותקבל על זה כסף, שתוציא מעל ציון מסויים ותקבל כסף ודברים כאלה.
למכור סמים
לא רוצה לבאס אבל גם אני בגיל 13 חיכיתי לגיל 15/16 לעבודה כדי לממן את הדברים שאני רוצה אבל כרגע אני בת 15 וחצי ועדיין גם לא בחופשים אין עבודה, לצערי הרב צריך לחכות לגיל 16 ואז יש סיכוי קלוש לעבודה אבל רוב הדברים זה גיל 17+
מדברת מניסיון ומאלף פעמים ששאלתי וחיפשתי באינטרנט, זה לא כזה פשוט למצוא לעשות בייביסיטר