3 תשובות
חברה ממש טובה? צחוקים
חברה סבבה - קצת חוסר טאקט
חברה סבבה - קצת חוסר טאקט
שואל השאלה:
היא חברה ממש טובה ... אבל זה היו צחוקים כאלה של לא מצחיק
היא חברה ממש טובה ... אבל זה היו צחוקים כאלה של לא מצחיק
אנונימית
אני מבינה...כע יצאה קצתלא בסדר אני מניחה
באותו הנושא: