11 תשובות
אני אחת מהם ^
עצלנית ביותר :)
עצלנית ביותר :)
שגם אני עושה את זה.
לא חושבת עליהם.
שום דבר
אני כזאת בעצמי
אני כזאת בעצמי
שהם ילדי מיקמק
שאוהבים להגיד כע
כמוני למשל
כע
שאוהבים להגיד כע
כמוני למשל
כע
לא הבנתי מה הקשר לעצלנים?
הרי כן ו כע זה 2 אותיות.
הרי כן ו כע זה 2 אותיות.
ע' קרובה יותר לכ' מאשר ן'.
לא חושבת
מעצבן אותי משום מה
עצלנים.
גם אני לפעמים כותבת כי אני עצלנית.
גם אני לפעמים כותבת כי אני עצלנית.
מאגניבים רצח
באותו הנושא: