התחברות
הרשמה
אנחנו מדברים כבר מאתמול והוא לא שולח עוד הודעות. לחכות להודעה או לשלוח?
15 בינואר 2019, 16:45
הודעות
ידידים
הידלקות
4 תשובות
תשלחי
F
Flowers princess
תשלחי
ת
תחשבו שיש פה כינוי מקורי
תשלחי
t
thot
תשלחי את
~
~L~
באותו הנושא:
זה נראה שיחה של זוג? כי קבענו להיות רק ידידים אבל אנחנו עדיין מדברים ככה והוא גם שולח לי עדיין מתי תיהי שלי וכאלה
יש לי חבר ולפעמים בלילה שאנחנו מדברים פתאום הוא שולח לי תמונה שלי מפעם ואומר:
רבנו אתמול בלילה, ועד עכשיו אנחנו לא מדברים רבנו על זה שאני לא שולחת תמונה. וחשבתי שהוא ישלח הודעה ועד עכשיו הוא לא שלח
הוא לא ענה לי אתמול כל היום ( התנשקנו וזה אבל אנחנו לא זוג אבל אנחנו כן מדברים בהודעות) והיום הוא רשם לי מה קורה
אוף הכרתי מישהו בהודעות ואנחנו מדברים והכל מושלם, הוא גם שולח תמונות שלו.. והוא עדיין לא יודע איך אני נראית
הכרתי מישהו מפה אני בת 16 והוא בן 19 עברנו לדבר בקיק והוא אמר לי שאני יפה ואנחנו מדברים כל יום, ולפעמים הוא שולח לי הודעות עם לבבות מה זה אומר?
אני וחבר שלי היום חודשיים ביחד, ואנחנו בסוג של ריב כבר כמה ימים ואנחנו לא מדברים והוא אפילו לא שולח הודעה יש מצב שהוא מצא מישהי אחרת?
היי התנשקנו אתמול ומאתמול עד עכשיו הוא לא שולח יותר הודעות ולא מתקשר מה זה אומר?
הכרתי מישהו,אתמול נפגשנו היה ממש כיף ושכבנו.אנחנו עדיין מדברים אבל הוא מגיב לבנות אחרות באינסטגרם וזה מוריד לי תביטחון
חבר שלי עיצבן אותי אז אנחנו לא מדברים והצטלמתי אתמול עם הידיד הכי חתיך שלי וכתבתי חיים שלי ולב. נראה לכם הוא יתעצבן?
אם אנחנו מדברים כל יום בערך ושולחים לבבות וכאלה אבל