8 תשובות
נכון
אנונימי
היא שרה מהמם. יש לה קול של מלאך.
יש לה אחלה קול, לעומת זאת אני לא מתחבר לטקסטים.
מי זאת אדם בן זקן?
זאת.^
נועה
היא טעתה כנראה, כי בתגיות היא רשמה עדן בן זקן.
איכס אני שונאת מזרחית אז אני בעד זה שהיא שרה מכוער וגם כל הזמרים האחרים זה פשוט נשמע לי הכל אותו דבר וממש חסר טעם ומשמעות מצטערת ..
מה יש לשנוא בדיוק? כמות ענקית מהאתר הזאת שונאת מזרחית ולמה בעצם? בגלל כמה זמרים שהורסים את קהילת הזמרים בישראל? דיי כבר להיות ממורמרים נמאס לשמוע את זה כבר, זה ממש לא נשמע אותו הדבר ואם יש להם קול יפה וזה הסגנון שהם אוהבים אז שיהיה. הם לא צריכים לשיר בסגנון קרן פלס ואביב גפן בשביל שיאהבו את מה שהם שרים. את מקשיבה בכלל למילים של שירים במזרחית שאת אומרת שאין להם משמעות? נו באמת. העיקר הרוב שנאו כאן מזרחית אבל כששאלו מי הזמר שהכי מגיע לו את ההצלחה של השנה ועוד כמה שאלות בסגנון הרוב ענו עדן חסון שהוא בעצמו שר מזרחית! והיו לתשובות של עדן חסון מעל למאה פלוסים. אני בעצמי לא מתחברת ככ למזרחית ושומעת רק אנגלית אבל אם יש מישהי יחידה שאני שומעת את השירים שלה זו עדן המדהימה. ולגבי הקול שלה? את טועה ובגדול.