14 תשובות
כי הוא קומיקאי זה דמות זה לא באמת הוא
גם אותי הוא לא מצחיק
הוא בעצם ילד עשיר וממש חכם
הוא ערס מפגר שעושה מהאחרים גם כאלה...
את האמת יש מצב את צודקת
לא יודעת גם
שואל השאלה:
אבל הוא לא מצחיק והוא גם לא נראה כאילו הוא צוחק
הוא דמות פארודית. זה לא בן אדם אמיתי, האיש משחק דמות.
זה כמו ברלד מגולסטאר
הוא לא מצחיק בשום צורה ועדיין קוראים לו קומיקאי
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם הייתה לו מטרה טובה הוא פספס אותה בגדול. ערס מגעיל ושוביניסט. איך ברקוביץ אמר לו? "אם הבן שלי היה מתנהג ככה הייתי קושר אותו בבית כמו כלב"
אנונימית ושואלת השאלה צודקות ממש
אותי אישית מצחיקה החוסר מודעות שלו לכמה שהוא דפוק
חח, אתם לא קולטים שכמעט כל ראיון איתו היה מתוסרט.
חצי מדינה יודעת שקוראים לו אורי קומאי בלי להכיר אותו ממש וברקו? דוד נכון?
הכל הצגה עצוב שהוא מופיע בתוכניות בוקר שילדים יכולים לצפות בה גם...
אפילו שהוא דמות, על ילדים הדמות הזו משפיעה
שואל השאלה:
אבל תחשבו שילדים בכיתה ב' שרים את השירים הרדודים והשוביניסטים שלו ןהם רוצים להיות דודו פארוק. כל העבודה הקשה שלנו כחברה יורדת לטמיון כשזה מה שהילדים רוצים להיות
בן אדם מסריח שצריך להיכנס לכלא לדעתי