6 תשובות
היהודים היו עושים שואה לגרמנים..
מקווה שאם היטלר היה אצלנו היינו מבינים שהוא פסיכופט, אם לא היינו רואים את זה כנראה אנחנו היינו עושים שואה.
היטלר היה יהודי . אימו הייתה יהודיה או סבתו
הוא היה חצי יהודי
לא היה עושה את מה שהיה
היה יוצר תא גזים להרוג את עצמו או שהוא היה הופך את היהודים לגזע עליון.
באותו הנושא: