6 תשובות
היהודים היו עושים שואה לגרמנים..
מקווה שאם היטלר היה אצלנו היינו מבינים שהוא פסיכופט, אם לא היינו רואים את זה כנראה אנחנו היינו עושים שואה.
היטלר היה יהודי . אימו הייתה יהודיה או סבתו
הוא היה חצי יהודי
לא היה עושה את מה שהיה
היה יוצר תא גזים להרוג את עצמו או שהוא היה הופך את היהודים לגזע עליון.