9 תשובות
אני יותר נמשך לביישניות
תלוי איזה בנים.
יש ויש
גם וגם
אישית ביישניות
בע אני אישית ביישניות יותר.
אנונימי
מקווה שאצלם גם ביישניות נחשבות.. חח
מעדיף ביישנית
זה משתנה מבן אדם לבן אדם.
באותו הנושא: