3 תשובות
כשעולים לאוטובוס מהבקום זה על מדים.
בתל השומר זה ככה : מגיעים לשם, עולים על אזרחי לאוטובוס שנוסע 5 דקות לבקום (בסיס קליטה ומיון) שם עוברים בכל התחנות, אימות נתונים, זריקות, צילומים, וכל זה והתחנה האחרונה האחרונה היא העלייה על המדים והכל ומשם יציאה לאוטובוס לבסיס טירונים.
לא
אנונימית
באותו הנושא: