5 תשובות
לא מחכה ולא מוריד
שישר יכנס!! אני מעל הכל ;)
אני בכללי לא אוהבת שאנשים מתעלמים ממני
אני בכללי לא אוהבת שאנשים מתעלמים ממני
מעלה
לי זה לא יוריד
לא אגיד שזה יעלה לי
אבל אם זה ככה זה אחלה
אני לרוב עונה ישר לכולם
ואני אשמח אם החבר שלי היה גם מהטיפוסים האלו
זה נראה לי מטומטם לחכות אם אין סיבה.
לא אגיד שזה יעלה לי
אבל אם זה ככה זה אחלה
אני לרוב עונה ישר לכולם
ואני אשמח אם החבר שלי היה גם מהטיפוסים האלו
זה נראה לי מטומטם לחכות אם אין סיבה.
להפך, יוריד לי מאנשים שלא שמים עליי. אם אני רוצה בן אדם אני רק אשמח כשאני אקבל ממנו הודעות ושיענה לי מהר, וכשבן אדם עונה אחריי מלא זמן או שמסנן זה מראה על זילזול (אלא אם כן יש סיבה מוצדקת לדילאיי אז הכול טוב, אני אבין).