8 תשובות
נכון
לא.
אנונימית
יש
יש פה בודדים שיצא לי לראות.
לא נכון, אני מהמם
זו סטיגמה די מטומטמת כי לכל אחד ואחת יש טעם שונה.
ואני אישית ראיתי פה כמה בנים שנראים טוב
ואני אישית ראיתי פה כמה בנים שנראים טוב
כן אני מודע לעצמי שאני מכוער
וגם מי את חחחnחחח
לכל אחד יש את הטעם שלו
וגם מי את חחחnחחח
לכל אחד יש את הטעם שלו
באותו הנושא: