4 תשובות
שואל השאלה:
ניגשתי בסוף, אני חושבת שנכשלתי :(
זה בלתי אפשרי בשעה כזאת.... ועוד כמות גדולה של חומר....אין לך מה לגשת לזה מחר
אולי אל תבואי מחר ותגידי שאת חולה פשוט...
אחר כל יהיו חייבים לתת לך מועד ב אסור להם לא לתת לך כי לא באת כי לא הרגשת טוב
תשתי קפה או תתקלחי וזה יעיר אותך או שתלמדי מחר בבוקר אם את מהאנשים שמסוגלים