5 תשובות
שואל השאלה:
זה קשה בטירוף אבל הקטע הוא שאנחנו כבר שנתיים לא מדברים וכמעט ולא זכרתי שהוא קיים עד שראיתי אותו לפני חודש עובר במסדרון
זה קשה בטירוף אבל הקטע הוא שאנחנו כבר שנתיים לא מדברים וכמעט ולא זכרתי שהוא קיים עד שראיתי אותו לפני חודש עובר במסדרון
אנונימית
טוב לי זה עוזר להדחיק אותו שאני מסתכלת על תמונות של חתיכים ודוגמנים באינסטגרם וזה עוזר לי *קצת* להתגבר עליו ולהתכחש למה שאני מרגישה כלפיו.
תנסי גם אולי זה יעזור לך
תנסי גם אולי זה יעזור לך
אנונימית
כי את מתחילה לאהוב אותו
תקשיבי אני בול כמוך אנחנו גם ידידים אבל הוא יודע שאני דלוקה עליו כי הראתי לו את כל הסימנים לזה ואז הוא קלט את זה
תקשיבי אני הכי מבינה שזה צובט לך בלב גם לי זה קשה ולפני זה הייתה לו חברה שנה וחצי ולפני זה ביסודי היה לו שוב וגם שנה הבאה בטח תהיה לו וזה נורא קשה
תקשיבי אני בול כמוך אנחנו גם ידידים אבל הוא יודע שאני דלוקה עליו כי הראתי לו את כל הסימנים לזה ואז הוא קלט את זה
תקשיבי אני הכי מבינה שזה צובט לך בלב גם לי זה קשה ולפני זה הייתה לו חברה שנה וחצי ולפני זה ביסודי היה לו שוב וגם שנה הבאה בטח תהיה לו וזה נורא קשה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה זה ככה זה מוזר
אני לא מבינה למה זה ככה זה מוזר
אנונימית
אמג אמאלה אני בול כמוךךךךךך
בכיתה ו אהבתי אותו עכשיו אני בט יש לו חברה אני רואה אותו מתחבק איתה וזה צובט לי בלב
בכיתה ו אהבתי אותו עכשיו אני בט יש לו חברה אני רואה אותו מתחבק איתה וזה צובט לי בלב
אנונימית
באותו הנושא: