התחברות הרשמה

שאלה לבנות שמבינות בציפורניים

בניה פעם ראשונה(לא מילוי) על בסיס ג'ל (לא אקריל שעושה תפיטריות וכל זה) פלוס לק ג'ל ב230 שקל זה יקר?
18 בינואר 2019, 14:08
קוסמטיקהאיפורציפורניים    
6 תשובות
לא ככ לטעמי.
M
Mabel
זה סבבה
זה מתחיל מ200 שח
S
Sad Girl
זה מחיר טוב
d
de loki to ur batman
סבבה , כמה למילוי ?
A
A❤
שואל השאלה:
לא יודעת, לא שאלתי
אנונימית
סביר
T
Thequeen15
באותו הנושא:
שאלה לבנות שמבינות...
שאלה לבנים -בנות שמבינות בכדורגל מושך או לא?
בנות שמבינות באיפור, בגדים של נשים, ציפורניים וכל הדברים האלה
שאלה לבנים ובנות שמבינות בבנים!
הייתה שאלה על דברים שרק לסביות מבינות ורשמו שיש להן ציפורניים קצרות, אפשר הסבר?
שאלה לבנות שמבינות באופנה
שאלה לבנות שמבינות באיפור ומתאפרות
שאלה לבנות שמבינות באיפור!! חייבת עזרה
שאלה רק לבנים או לבנות שמבינות!
שאלה לבנות שמבינות באופנה!
יאוו דחוף שאלה לבנות שמבינות בשיער