7 תשובות
לא בהכרח
לא, שהוא לא רוצה להידחף לכל מקום ושטוב לו איך שהוא
לא בהכרח
ביישן זה אחד שקשה לו להציג את עצמו.
אתה יכול להיות צנוע ועניו ולא לאהוב להתבלט ועדיין לא להיות ביישן.
אתה יכול להיות צנוע ועניו ולא לאהוב להתבלט ועדיין לא להיות ביישן.
אנונימי
לא, זה פשוט אומר שהוא לא אוהב תשומת לב
לאו דווקא
אני שונאת להתבלט
אנונימית
באותו הנושא: