3 תשובות
תזכירי לי בבקשה בשעה עשר לכתוב לך ואגיד לך בדיוק מה צריך לעשות בע"ה.
בוקר טוב.
בוקר טוב.
בודקים שאין בריחת אוויר, שהשקית או הצינורית לא קרועה או עם חורים
אצל ילדים אותו הדבר פלוס בדיקה שהשסתום שפורק לחץ עובד
אצל ילדים אותו הדבר פלוס בדיקה שהשסתום שפורק לחץ עובד
לאמבו יש שתי צורות בדיקה.
האחת : בדיקה של שסתום ה t
השניה : בדיקה של המפוח (האמבו)
קודם כל, (ומאוד חשוב לשים על כך דגש ולהקפיד על זה) לשים כפפות על הידיים לפני כל בדיקת אמבולנס במיוחד כשמתעסקים עם חמצנים ועם ציוד חשמלי.
לבדיקה הראשונה: מפרידים את האמבו מהמסכה ומניחים את כף היד על פתח השסתום t.
לוחצים על האמבו. אם לא בורח אוויר, זה מעיד על כך ששסתום ה t תקין.
בדיקה השניה שמבצעים : מנתקים את שקית ההעשרה מהמפוח, סוחטים את המפוח ובזמן שהוא סחוט מניחים את כף היד על הפתח שאליו מחוברת שקית ההעשרה. לאחר מכן, משחררים את הסחיטה של המפוח כשהיד עוד נמצאת למטה ומסתכלים האם עדיין נכנס אוויר למפוח. אם המפוח נשאר סחוט, זה מעיד על כך שהוא תקין ונקי מחורים. אם הוא מתמלא כשהיד עוד חוסמת את פתח הכניסה, כנראה שיש חור במפוח עצמו והוא לא תקין.
לגבי סדר בדיקת האמבולנס, לאחר השיבוץ וששמנו כפפות, הכי חשוב לבדוק קודם כל את החמצנים, אחר כך את הדפיברילטור ולאחר מכן אמבו וקרש גב. אחר כך כל שאר האמבולנס ...
בהצלחה !
האחת : בדיקה של שסתום ה t
השניה : בדיקה של המפוח (האמבו)
קודם כל, (ומאוד חשוב לשים על כך דגש ולהקפיד על זה) לשים כפפות על הידיים לפני כל בדיקת אמבולנס במיוחד כשמתעסקים עם חמצנים ועם ציוד חשמלי.
לבדיקה הראשונה: מפרידים את האמבו מהמסכה ומניחים את כף היד על פתח השסתום t.
לוחצים על האמבו. אם לא בורח אוויר, זה מעיד על כך ששסתום ה t תקין.
בדיקה השניה שמבצעים : מנתקים את שקית ההעשרה מהמפוח, סוחטים את המפוח ובזמן שהוא סחוט מניחים את כף היד על הפתח שאליו מחוברת שקית ההעשרה. לאחר מכן, משחררים את הסחיטה של המפוח כשהיד עוד נמצאת למטה ומסתכלים האם עדיין נכנס אוויר למפוח. אם המפוח נשאר סחוט, זה מעיד על כך שהוא תקין ונקי מחורים. אם הוא מתמלא כשהיד עוד חוסמת את פתח הכניסה, כנראה שיש חור במפוח עצמו והוא לא תקין.
לגבי סדר בדיקת האמבולנס, לאחר השיבוץ וששמנו כפפות, הכי חשוב לבדוק קודם כל את החמצנים, אחר כך את הדפיברילטור ולאחר מכן אמבו וקרש גב. אחר כך כל שאר האמבולנס ...
בהצלחה !
באותו הנושא: