8 תשובות
לא חושבת שיש מישהו שנראה יפה עם הבכדים של הבית ספר ):
שואל השאלה:
התכוונתי בפנים בפרצוף
אנונימית
זה קצת מוזר שאת אומרת שבדרך כלל את יפה ובבית ספר לו ,כי שום דבר לא אמור להיות שונה ,בכל מקרה אם את רוצה תנסי להתאפר אולי ולהתלבש יפה .
שואל השאלה:
מה הקשר במראות בבית אני נראית יפה ובמראות בבית ספר לא. אז זה מוזר לא יודעת למה להאמין. ואני שמה איפור בבוקר וזה נראה יפה והכל ואז אני רואה שבמהלך הבית ספר זה מתחיל להיות לא יפה וכאילו ירד לי כל האיפור. למה זה ככה אני לא יודעת.
אנונימית
בכוונה שמו מראות שמכערות אותך בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
למה את חושבת ככה? ^ כולם חושבים שזה מכער כנראה?
אנונימית
גם אני נראת רע בבית ספר
ןבבית נפלא
אולי בגלל שאת הבית ספר שונאים אז זה מקרין את האנרגיות שלך על הפרצוף שלך?
למשל אם את שמחה אז את קורנת
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור ללכת זקוף, אני הולכת זקוף ויש לי ביטחון בעצמי אבל הבעיה במראות כנראה.
אנונימית
באותו הנושא: