21 תשובות
שכנעת אותי
לא כולם חייבים או צריכים להאמין במה שאתה מאמין
לא הבנתי ככ..
לא. תמשיך לבכות.
אנונימית
צר לי בשבילך,אבל לא
לא



לא כולם פה מאמינים.........
אתה לא חייב לאהוב את זה.
סורי אחי. אם הייתי שם על חטאים, לא הייתי איפה שאני עכשיו, ואני לא רואה את איפה שאני עכשיו כמקום רע, ואני סקפטי לגבי זה שערכי התורה ישנו את איך שאני רואה את זה.
וואלה לא
שואל השאלה:
אתם כופרים ורשעים ותענשו בהתאם
שואל השאלה:
בבקשה תעשו תשובה
אתר של אתאיסטים והומאים. בוא נלך להתפלל ביחד
לפני שאתה בא להטיף לאחרים, דבר על עצמך.
כל אדם נמדד ביכולות שלו ובהתמודדות שלו, עיקרון חשוב, תלמד צניעות.
בפשיטא, אתה לא אלוהים, ואתה לא יודע מה עובר על אנשים, לבוא ולהגיד שהם צריכים לעשות תשובה בלי לדעת את סיפורם? זה לא מנומס ולא מכובד.
ודרך ארץ קדמה לתורה.
אז במקום להתעסק ברע של האחר, תתעסק בעצמך, תעזור לאחר, תשפר את עצמך.
לילה טוב כולם.
(אני אתאיסט tho)
שכחתי שהוא ספאמר. xd
אוקיי בתור אחת שבארץ לא נחשבת ליהודיה אני לא רואה למה זה משנה לך אם מישהו אחר חוטא או לא.תסתכל על עצמך ולא על מה שאחרים עושים
אתה יכול רק לנסות לשכנע אותם חוץ מזה כלום... פשוט תתפלל שכל עם ישראל יחזור בתשובה שלמה
אני? תשובה? לא, ממש לא.
זה לא אני בכלל.
אתה יכול לעזוב את המשפחה מן הסתם אני חרדי לא פחות ממך אבל אני מאד אוהב את הליברליזציה פה אתה ממש לא חייב להישאר אם זה לא עושה לך טוב אתה מבין חבל שתכנס כל פעם רק כדי לראות דברים שמכעיסים אותך... בכל אופן: "והוא רחום יכפר עוון..."
"אתם כופרים ורשעים"
"בבקשה תעשו תשובה"
אתה לא יכול להיות גם השוטר הטוב וגם השוטר הרע
תבחר גישה ונדסקס
שואל השאלה:
מה לעשות.. קשה לדבר עם אנשים שמנותקים מהאמת והמציאות
אתה לא יודע מה המעלות של כולם פה אז עדיף להתעסק עם עצמך
כאילו שחזרה בתשובה של כולם הייתה עוזרת לכם... נו
אתה אישית די מגזים בתיאור הזה .. ראשית, הם לא כולם רשעים וכופרים, הם אתאיסטים , ואתה חייב להפסיק לעשות מזה דרמה, הם לא רוצים להאמין ביהדות, אתה חושב שככה תשכנע אותם לחזור בתשובה ? לא כולם מאמינים באלוקים, אתה לא יכול לשנות את דעתם ולהאשים אותם ,ושנית, תעזוב אותם בשקט, אתה לא יכול לומר משהו כזה שאינך מכיר אותם באמת,ואני לא חושבת שהם רוצים לחזור בתשובה או שמה שאמרת להם על עונש ואלוקים ממש יגרום להם להגיד, וואלה שכנעת אותי אני אחזור בתשובה, אם זה היה באמת קורה, אז אני האלמנה השחורה ממארוול .. אבל זה לא קרה ולא יקרה ,אתה כופה עליהם להאמין במה שהם לא רוצים להאמין בו אישית, מתי תבין אתה ?אתה לא יכול ללכת לאנשים שדעתם שונה ממך וחשיבה שלהם אחרת משלך ולומר להם , תאמינו וגם אלוקים יעניש אתכם על זה , זה לא עובד ככה, ואני חושבת שהם אמרו לך מספיק שהם לא רוצים, אז שחרר מאתאיסטים פה , אם אדם לא רוצה להאמין ,אז אין לך מה לעשות עם זה, אתה יכול לעשות פה מלא שאלות על זה , להתעצבן, לכעוס, לשנוא וכל מה שאתה רוצה פה, אבל זה לא יעזור לך , תנסה לקבל את המצב , עד כמה שזה "רע" אין מה לעשות, הם עדיין בני אדם, ויש להם ערכים לא פחות מאתנו, וזה שהם לא מאמינים לא אומר שהם פחות בני אדם מכל מי שכן מאמין . תתייחס לאנשים שלא מאמינים כמו בני אדם, ברצינות אני אומרת לך, אל תעשה את הטעויות שאני עשיתי אתם פה, בדרך הקשה אני למדתי שהם גם בני אדם וגם אנשים טובים, זה לא משנה אם אתה מאמין או לא, זה חשוב יותר איזה בן אדם אתה מבחינת התנהגות או דרך ארץ . יש כאלה שיש להם סיבות לחוסר אמונה , חלק שעברו חווית לא טובות מהדת, חלק שהחליטו מרצונם לפרוש, אל תשפוט אותם, נראה אותך מנסה להיות יוצא בשאלה ועובר מה שהם עברו בחייהם ? אל תחשוב שאתה צדיק מהם והם לא , בשוודיה , בנורבגיה , אנשים לא סובלים שחושבים שאנשים אחרים יותר טובים מהם . אתה לא יודע מה הם עברו בחייהם על מנת להגיע לאן שהם הגיעו , אתה יודע מה הם עברו, מה הם הרגישו ומה קרה להם ? יש כאלה שחוו דברים לא טובים מהדת, יש כאלה שיצאו בשאלה והוריהם לא קיבלו את זה וחלק כן , חלק דווקא נולדו אתאיסטים מלידה וחלק יצאו בשאלה מסיבות כאלה ואחרות, מה אתה חושב שאתה יותר טוב מהם כי אתה מאמין והם לא ? אתה קורא להם רשעים וכופרים? זה שהם לא מאמינים ואז נחשב שהם "כופרים" זה דבר אחד, אבל רשעים הם פחות, נכון שהם לא שומרים שבת, וכל זה, אבל זו שגרת החיים שלהם, הם רוצים את זה כמו שזה , תכבד את חוסר האמונה שלהם ותראה בהם בני אדם תחילה, אתה לא יודע מה אותם אתאיסטים פה עברו בחיים שלהם על מנת לצאת בשאלה, נכון שזה לא טוב בשבילך ותכלס בשביל כל מי שכן מאמין, אבל אנו לא נוכל לגרום להם לחזור להאמין אם הם לא הסכימו או רצו להאמין מרצונם .