5 תשובות
שואל השאלה:
הרי בודקים במעבר לתיכון רק את המחצית..
הרי בודקים במעבר לתיכון רק את המחצית..
אנונימית
אצלינו סוף ח' ותחילת ט' (כמובן שמסתכלים על ההתנהגות של סוף ט')
סוף שנה.
שואל השאלה:
למה??^
למה??^
אנונימית
סוף שנה
באותו הנושא: