2 תשובות
כי מדברים על משהו שלא בא להם שתשמעי- מכמה סיבות.
רוצים לשמור את האקשן לשידור המרכזי,
מדברים על נושאים לא ראוים לשידור, מדברים על ההפקה, על משימה סודית, וכו.
רוצים לשמור את האקשן לשידור המרכזי,
מדברים על נושאים לא ראוים לשידור, מדברים על ההפקה, על משימה סודית, וכו.
תמיד שמעניין מעבירים לאיזור ריק כדי שיראו את התוכנית
באותו הנושא: