11 תשובות
נחמד.
ואנונימית הם לא רוק
מהמם
אני צופה בו שוב שוב
זה מושלם בקטע אחר
כןן נד (היצור) ממש חמוד
מוזר ממש, אבל אהבתי. וגם הנד הזה ממש מתוק. בהתחלה לא הבנתי כלום אבל אז קראתי תגובה שכביכול הסבירה את הקליפ ועכשיו הוא נראה לי הרבה יותר עמוק. בכל מצב השיר עצמו מדהים.
כןן ראיתי בבית ספר
נדיר.
זאת הלהקה האהובה עליי גאד, אני חולה על כל השירים שלהם והשיר החדש שיצא הוא מדהים
ממש אהבתי! נד (המפלצת הקטנה) כל כך חמוד
בארור שראיתי והוא טיל. נד הוא הדבר הכי חמוד אבר
נחמד ביותר
פעם אהבתי אותם כשהייתי נובית בכל הקשור לרוק.
אנונימית
אחלה.
אני ממש אוהבת אותם ואת השיר הזה!!