4 תשובות
זה מוזר. אבל כיף להם. לסיים מתמטיקה בחורף זה חלום
ואי הלוואי עליי
אצלי בבית ספר יש גם כמה תלמידים שניגשו היום ל805 וסיימו
זה לא.
אני ב4 ואני ועוד כמה ירדנו מ5 וחלק רצו לעשות בחורף ואי אפשר.
אני ב4 ואני ועוד כמה ירדנו מ5 וחלק רצו לעשות בחורף ואי אפשר.
באותו הנושא: