8 תשובות
שואל השאלה:
אני מקווה שיפנו אליי בא לי לדבר קצת עם בנות
אני אפנה אלייך(:
זה היה רמיזה?
כי אני שמחה לדבר^^
שואל השאלה:
כן חחח^^
אשלח גם אשלח^^
מצטרפת לשאלה..אשמח לדבר קצת שיחת בנות
וואו כנל.
ואני אפנה אלייך עכשיו בפרטי, אז אל תגידי אף פעםxd
עכשיו כי שאלת את זה בטח כל הבנות יפנו אליך