17 תשובות
אני מאובחנת עם הפרעת חרדה כללית
כן
יש לי טיפה סכיזופרניה לא מאובחנת (הזיות, קולות שאומרים לי לפגוע בעצמי), דיכאון וחרדה
אנונימית
מנשמע
דיכאון וחרדה מאובחנת חמש שנים
דיכאון וחרדה מאובחנת חמש שנים
חרדה והפרעת אישיות גבולית
אנונימי
כן:(
כן דיכאון קליני וחרדות
כן
מאובחן עם חרדה קשה כללית ואולי יאבחנו אותי עם דיכאון אין לי שמץ מה הפסיכולוג שלי עושה יותר
מאובחן עם חרדה קשה כללית ואולי יאבחנו אותי עם דיכאון אין לי שמץ מה הפסיכולוג שלי עושה יותר
כן
אנונימית
לא שאני מודעת אליהן אבל אני חותכת את עצמי ובוכה רוב הזמן
אנונימית
כן אניי
חרדה דיכאון או סי די
חרדה דיכאון או סי די
אנורקסיה כתוצאה מאונס -_-
כן,יש לי cptsd הפרעות אכילה ודיכאון מז'ורי
כן
חלקית
חלקית
באותו הנושא: