6 תשובות
כןן
מבטא בריטי
זה מבטא מגניב
כן איזה שווה
וואו לגמרי!! אני מאוד אוהבת את אמה ווטסון, היא מהממת ושחקנית מטורפתת
ברור, איך אפשר לא לאהוב מבטא בריטי.