11 תשובות
"לא יכולה איתך ולא יכולה בלעדיך".
שואל השאלה:
למה שאני לא יוכל איתו?
אנונימית
אה כאילו כשהוא מעצבן אותך או משהו.
אוהבת אותך יא ביצה שמאלית שלי ❤
שואל השאלה:
הוא לא מעצבן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
מה? חח
אנונימית
" האהבה שלי אלייך היא כמו כריך עם עובש , בא לי לזרוק אותה לפח "
שואל השאלה:
איכס מה יש לכם תהיו רציניים
אנונימית
"כשאני איתך, אני מרגישה שלמה"
"אומנם אין כזה דבר מושלם, אבל בשבילי אתה מושלם"
"אם היית רואה את המבט בעיניי כרגע, הייתה מבין כמה אני מאוהבת בך"
" הנה הגיע הרגע , הריי חיכית לי ואני תמיד חיכיתי לך "
אם את לא רוצה שהוא יהיה מזועזע אז תשאלי חברות ולא בסטיפס מציעה לך להגיד לו משו שבא מהלב טבעי