7 תשובות
קודם כל תבדוק שמן גיר, ודבר שני תבדוק מחזירי שמן.
השאלה לא כל כך ברורה, בכל מקרה אם אני מבין נכון למה אתה מתכוון כנראה שיש בעיה בפיקוד/ב"מוח" של הגיר.
אם התכוונת לכך שאתה ב-d והרכב נשאר בניוטרל אז יתכן מאוד שכשהוחלף המנוע לא חוזק כבל הגיר לידית. בד"כ כשמפרקים מנוע מורידים אותו ביחד עם הגיר. שניהם מוגדרים כיחידה אחת רוחבית בתא המנוע. מידית ההילוכים יוצא כבל פיקוד הילוכים שמחובר לגיר. יתכן ששם הבעיה.
גש לקובי גירים
יענו לך שם תשובות הכי מקצועיות שיש הכתובת של האתר שלו www.the-grear.co.il הטלפון 054540466
בהצלחה
תומר
לצערי
לא שמעתי על אף מוסכניק
שתיקן גיר בסכום נמוך מ500 /1000 שח.
לדעתי. רגפ09
1) חוסר מיקצועיות
2) רמאים
3) גנבים.
ואין שום אירגון שיכול
להגן על הצרכן.
אם גיר מחליק או לא מחליף או מושך.
יכול להיות
חיישן של 100 שח. או סולונייד ב300 שח.
נראה לכם
שישראלים יתקנו גיר
בלי לדפוק קופףפה של 3000/4500 שח.
ואגב מנסיון עם רכבים ישנים.
רנו. סיטרואן. פיזו.=רספ
זה רכבים זה רכב בלאי. מלא צרות.
פיאטים פונטו הולכים ראשי מנוע.
מזדות 323
הולכים הגירים האוטומטים.
יום טוב
לעם ישראל
אורן .ש
היי חבר,
מניסיון דומה מאוד עם בעיות גיר אוטומטי אני מציע לפנות אל החברה האלה, הייתי אצלם הם מקצוענים בשיפוץ גירים והמחירים שלהם טובים. בהצלחה!
אנונימי
משהו כזה צריך לפתוח אצל מקצוענים. לך למומחים לגיר. אני מטפל בקאר גיר כבר שנים מצרף קישור לאתר שלהם, אחלה אנשים אחלה שירות ואחלה מחירים.
אנונימי