9 תשובות
"קמת?" כשאני כבר באמצע להתלבש
מענישים וצועקים
ולא מבינים שזאת לא דרך לחנך כבר שנים רבותתת
ולא מבינים שזאת לא דרך לחנך כבר שנים רבותתת
אמאלה זה כזה נכון^
"אם לא אני אף אחד לא עושה כלום בבית הזה "
פשוט שקר
פשוט שקר
לא נותנים לי פרטיות
מבטלים את הרגשות שלי וכובלים אותי תחת ההשגחה שלהם כאילו אני בת 5 שצריכה שיגידו לה מה לעשות ולהעניש אותה אם היא ממרה את מה שאומרים לה
שהם לא מבינים בפעם המאה שאנט לא יכול לעצור את המשחק
תראי שיגעת אותי עכשיו בגללך נפלה לי הצלחת.
סליחה שנשמתי.
סליחה שנשמתי.
מתלוננים על ציונים
באותו הנושא: