3 תשובות
לא נראלי שאת רוצה להיות חברה שלהם יותר. אל תסתובבי עם אנשים שפוגעים בך. הכל לטובה.
שואל השאלה:
אני אהיה לבד עכשיו...
אני אהיה לבד עכשיו...
אנונימית
הם כנראה לא חברים שלך....
תנסי ליצור קשר עם אנשים אחרים
תדברי ותצחקי וככה זה בתקווה יצליח לך
בהצלחה!
תנסי ליצור קשר עם אנשים אחרים
תדברי ותצחקי וככה זה בתקווה יצליח לך
בהצלחה!
באותו הנושא: