7 תשובות
לא
זה כמו שגברים מתחילים איתנו(הבנות)
זה כמו שגברים מתחילים איתנו(הבנות)
בכלל לא
ממש לא
לא . אני למשל התחלתי עם חבר שלי ולקח לי 4 שנים להשיג אותו אבל בסוף זה קרה ואנחנו 3 שנים ביחד
ממש לא, הלוואי שהיה לי אומץ מקנאה בך
לא
ממש לא, כמו שלגברים מותר להתחיל עם נשים כך גם לנשים מותר להתחיל עם גברים,
אין בזה שום דבר נואש.
אין בזה שום דבר נואש.
באותו הנושא: