17 תשובות
חצי קלאץ, לא ממש התאהבות
אקס שלי .
לא
יותר מידי פעמים.
לא, איך אפשר "להתאהב" במשהו מסטיפס?
אולי לחבב אם כבר וכן יש פה מלא חארות.
אולי לחבב אם כבר וכן יש פה מלא חארות.
לא
לא אני באמת לא מבין איך אפשר להתאהב פה במישהו זה ידוע שכולם פה חולי נפש\ קרינגים
תודה שהמצאת עלי מבלי להכיר אותי דברים.
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
?
דיברתי לזה מעליי שהחליט שהוא מכיר אחד אחת מהאתר.
דיברתי לזה מעליי שהחליט שהוא מכיר אחד אחת מהאתר.
):
שואל השאלה:
אהה
אהה
אנונימית
להתאהב זו מילה כבדה אבל כן
באותו הנושא: